Here we hate artist gossiping but love technology gossiping!

Terbaik Serantau

Sunday, 17 July 2011

Cool Aje : Cas Handset Dulu Sementara Tunggu Bas

Posted by serenity9260 On 17:55 1 comment

Fuhh,penat tunggu bas kat bus stop.Bateri handset pun dah nak habis.Cucuk la kat Vitaminwater ni.Vitaminwater nama je macam tu,tapi tak jual air pun.Sebaliknya kegunaannya adalah untuk mengecas handset orang awam sewaktu menunggu di stesen bas.Tataw la free ke tak,tapi rasanya free kot.Berapa minit la sangat nak tunggu bas sambil cas handset ni kan??Tapi sayangnya benda ni baru dipraktikkan di  Boston,Chicago, Los Angeles dan New York.Mungkin tak lama lagi ia akan digunakan meluas di seluruh dunia

1 comments:

Boleh la juga sebagai alternatif untuk caj bateri dalam keadaan yang sangat memerlukan. Kurang2nya dapat la nak balas sms sementara telefon padam...

******

Kerjaya Dari Rumah

Boikot barangan tokey Cina DAP?. Kalau Cina MCA & Gerakan pula?

Celaan Allah SWT kepada manusia

Post a Comment