Here we hate artist gossiping but love technology gossiping!

Terbaik Serantau

Tuesday, 26 July 2011

Cool Aje : Casing Dan Dompet iPhone(Video)

Posted by serenity9260 On 19:00 3 comments

 Hebat betul iPhone ni.Ramai orang berlumba2 nak buat casing yang best untuk dia.Terbaru,casing berbentuk dompet untuk iPhone,sememangnya mudah untuk para pengguna iPhone.Casing ini bernama BookBook(sebab memang nampak macam buku kalau orang tengah baca ebook pakai iPhone.)





Komen : Makin jeles aku tengok orang yang ada iPhone ni,haish!

3 comments:

a'ah...dengki gler aq sape ada iphone mcm tu..hahaha

Eleh, iPhone4 ni dah ketinggalan zaman, orang sekarang dah pakai hp OS Android 3.0 dah...
Lagi canggih!

Post a Comment