Here we hate artist gossiping but love technology gossiping!

Terbaik Serantau

Friday, 8 July 2011

Cool Aje : Pejabat Bekerja Seperti Sunway Lagoon

Posted by serenity9260 On 19:15 No comments

Erm,aku nak tanya korang la,kalau pejabat korang ada rekabentuk macam Sunway Lagoon atau taman tema air yang lain,korang seronok tak keja kat situ?Haha,bagi aku ok la,tenang,takde tekanan berada dekat dalam pejabat.Buat kerja pun clear je otak.Cuma jangan biar dokumen korang bersepah dan tak terjaga la,masuk air kertas dokumen korang boleh jadi tekanan jugak,haha.
Pejabat yang aku maksudkan ni ialah pejabat Davidson,sebuah syarikat yang menjual peralatan dan design2 kreatif seperti IKEA di Pittsburgh,Pensylvania,USA.Patut la kreatif pejabat ni diorang buat,gempaknya.Orang2 yang kerja IKEA ada pejabat macam ni tak?(provoke je,jangan marah aa)

Pengerusi dan pengasas Syarikat Davidson, George M. Davidson digelar Henry Ford generasi kedua kerana kreativiti beliau yang teramat.(sekali lagi,tengok gambar pejabat diorang)

Bawah ni ialah gambar "kapal" yang membawa pejabat mereka dan hasil kreatif mereka yang lain.(kalau korang ada penyakit kagum pada sesuatu yang menarik yang teramat sangat,pastikan korang bersedia kerana kreativiti beliau yang sangat hebat.Hehe,poyo je sebenarnya).

Ni gambar dari atas pejabat mereka
Ni pulak gambar pejabat mereka dari bahagian hadapan
Yang bawah2 ni pulak hasil design mereka designkan pejabat dan rumah orang lain






Komen : Ada siapa2 berminat?

0 comments:

Post a Comment