Here we hate artist gossiping but love technology gossiping!

Terbaik Serantau

Wednesday, 13 July 2011

Gempak Aje : Pedang Terbaru Dari Cold Steel,Mungkinkah Pedang Armaegeddon?

Posted by serenity9260 On 19:29 6 comments





Aku teringat dulu kawan aku pernah cakap Israel dah buat lebih dari 70 000 pedang titanium, yang mungkin akan digunakan untuk perang akhir zaman kelak.Pedang titanium ni sangat kuat dan ringan, malahan mepunyai keupayaan untuk melentur dan kembali ke bentuk asalnya tanpa cacat cela.Pedang titanium ini juga dikatakan mampu membelah pokok walaupun orang yang pertama kali memegang pedang mampu memotong pokok dengan sekali hayun sahaja.Walaupun dalam video ni tak tunjuk demo dia belah pokok,tapi kekuatan pedang tu sangat mengagumkan.Mungkinkah ini pedang yang sedang dibina untuk sekala besar tu?Korang tengok sendiri la macam mana kuatnya pedang ni.Parang yang aku tengok orang potong kepala lembu pun susah nak pecahkan kepala lembu tu.

Komen : Wow,mereka dah bersedia

6 comments:

apa yg ko merepek ni labu,agama semua ciptaan manusia,mereka cipta agama kemudian masing2 kata dari tuhan..percaya keagungan tuhan sudah..ko kena byk kaji..hakikat kejadian baru ko tahu...
Armaegeddon apa ke jadah..khayalan manusia...
fikir macam mana nak menjajah planet di angkasa raya macam bangsa bertamadun lebih berfaedah kerana itu adalah benar dgn ilmu.

@Anonymous
salah ke aku cakap?armageddon tu perang akhir zaman.3 agama samawi percaya mase perang akhir zaman ni sume akan pkai peralatan tradisional mcm pedang,xd lagi da pistol meriam ni.ble diorg nampak tanda2 kiamat ni diorg pn prepare la.ingt kitab2 diorg xd tanda2 kiamat ke?mungkin byk tanda2 diorg salah tapi diorg taw jugak akhir zaman da dekat.google la prophecy of judgement day,tgk pe ramalan diorg.kalo aku slh lagi,gtaw.tenkiu ada reader yg prihatin mcm ko ni

Buat pengetahuan semua, Armageddon tu macam ungkapan Jihad dalam agama Islam ler...
Cuma Armageddon adalah bagi penganut Kristian...
Tahukah kita, Amerika dapat menawan Iraq kerana President Bush percaya tentang Armageddon dan memerangi negara Islam adalah satu daripada tanggungjawab nya untuk menguasai dunia (kerana negara2 Islam memiliki satu power - MINYAK ).
Umat Islam sekarang cuai - melupakan agama dan JIHAD hingga memudahkan jadi hamba kepada Barat - Amerika dan Yahudi!

Tajam betul pedang tu...

Post a Comment