Here we hate artist gossiping but love technology gossiping!

Terbaik Serantau

Monday, 25 July 2011

Giler Aje : Lelaki Sanggup Tersumbat Di Dalam Lubang Kumbahan Semata2 Kerana iPhone(Video)

Posted by serenity9260 On 18:37 2 comments

 Aku sebenarnya lebih nak tulis kesian aje daripada giler aje,tapi memang giler arh,sanggup dia masuk dalam lubang najis ni semata2 nak cari iPhone dia.Bomba dengan Jabatan Air cuti ke hari tu?
Tapi bila dengar cerita dia,sebenarnya kesian sangat dia ni.Mula2 ada gangster jumpa dia.Abes sepak terajang semua tu,gangster ni campak la iPhone dia dalam lubang najis ni.Agaknya sebab susah dia nak kumpul duit beli iPhone ni,dia sanggup la masuk dalam lubang tu.Akibatnya,dia mengalami luka yang teruk(teruk sebab banyak infection bacteria dalam luka tu,maklumla,luka kat tempat kotor).Nasib baik la selamat.




Komen : Sekarang ni selalu je dengar cerita orang tersekat dengan tersepit.

2 comments:

Ler...camtu lak..ish..ish

La punyalah bengong!
Pasal iPhone dsanggup buat benda tak senonoh?

Kalau aku - iPhone tu aku buat penggal anjing yang suka menyalak jer...
Bukannya canggih sangat pun : slot memory card pun tak ada, kuat makan bateri, kamera cuma 5 Megapiksel, softwarenya tak canggih macam Android Gingerbread macam yang ada pada hp canggih yang lain(Samsung) dan paling penting iPhone dibuat oleh syarikat Amerika - penyokong kuat Israel Yahudi.....Nak bersubahat ke kiter?

Post a Comment