Here we hate artist gossiping but love technology gossiping!

Terbaik Serantau

Wednesday, 6 July 2011

LOL Aje : Quadrotor Fail!

Posted by serenity9260 On 19:16 2 comments

Yang kecik macam helikopter sikit tu ialah quadrotor
Taw tak apabenda quadrotor ni?Tataw takpe,jom kita share pasal benda baru ni.Ikut wikipedia,ia merupakan helikopter dengan 4 kipas di setiap hujung quadrotor ni.Berbentuk X atau bersilang,ia dijangka lebih stabil daripada helikopter biasa.Mula2 aku tak faham apa yang berita ni tunjuk kalau baca je.Lepas tengok video,owh,kelakar juga rupanya


Gambar2 ni tengah tunjukkan saintis2 ni buat eksperimen bagaimana quadrotor ni boleh membantu manusia.Tapi,resultnya tak seperti yang mereka harapkan


Tengok video ni baru korang faham kenapa aku kata LOL!!!Hehe.

Untuk yang berminat tentang quadrotor,klik sini

Komen : Rilek2,jangan kelam.Buat perlahan2,hahahaha

2 comments:

Post a Comment