Here we hate artist gossiping but love technology gossiping!

Terbaik Serantau

Sunday, 3 July 2011

Sengal Aje : Semangat Seorang Tentera Finland!!

Posted by serenity9260 On 18:31 1 comment

Apa nak kata ekk??Memang nampak macam sengal gak la,tapi nak tunjukkan dia bersemangat kan?Bagus2!Apa dia bawak ni?Machine Gun,sniper,pistol,rocket launcher,ada apa lagi ekk?tak kenal sangat barang2 askar ni,hehe.Giler ah,kalau dia boleh buat muka serius sikit konfem ramai lari.

Nama beliau ialah Redditor Oskario,telah upload gambar dia sedang bergaya macam ni ke dalam internet menggunakan imgur.Menerima lebih 200 komen yang memberikan komen2 yang tersangat sengal pada dia

Sini kalau korang nak tengok komen2 tuh

Komen : Sebenarnya boleh ke macam ni?

1 comments:

ada lagi...grenade launcher (tangan kiri), ataih kepala tu mcm goggles, assault rifle jenis AK47 (selepang kat dada)...tu saja kut...

Post a Comment