Here we hate artist gossiping but love technology gossiping!

Terbaik Serantau

Friday, 19 August 2011

Cool Aje : Gambar Jarak Dekat Serangga Dan Embun(7 Gambar)

Posted by serenity9260 On 22:12 No comments

Serangga bukanlah binatang yang digemari oleh ramai orang terutamanya perempuan. Tapi banyak rekaan, konsep, design dan sebagainya datang dari serangga ni. Contohnya Kamen Rider dan kebanyakan robot2 hari ni termasuk lah Transformers kesayangan korang tu, kebanyakannya datang dari design serangga2 ni. Dan kali ni aku nak tunjukkan betapa cantiknya serangga ni jika gambar diorang diambik dari angle dan cara yang terbaik(ni tak bermaksud aku suka serangga). Tema jurugambar ni ialah serangga diselaputi embun, cantik!






0 comments:

Post a Comment