Here we hate artist gossiping but love technology gossiping!

Terbaik Serantau

Tuesday, 24 January 2012

Cool Aje : Proses Negatif Ni Menjadi Gambar Dengan Otak Sahaja

Posted by serenity9260 On 20:44 No comments

Aku sebenarnya tak suka optical illusion ni terutama kalau optical illusion macam budak2 punya.Tapi ni satu optical illusion yang cool jugak la bagi aku.Tenung 3 titik berwarna kat hidung permpuan ni selama 30 saat dan pandang dinding atau apa2 permukaan putih lepas tu.Gambar yang korang tengok ni akan muncul versi berwarna dalam masa yang singkat dalam kepala korang.Yeah,pasni boleh la korang proses gambar pakai otak je

0 comments:

Post a Comment